دلم برایه مهر تنگ میشششششه همیشه کلی حس خوب تو این ماه دارم
الان با همسرخان بحثم شد... ایشششش به این مردا
امروز صبحانه و نهارم یکی شد و شام هم غذایه رژیمی کدو بادمجان بدون نون و فقط یه ق پلو خوردم.
راضیم از خودم.
چالش سه روز بدون نان و برنج
برنامه فردام:
صبحانه:عدسی250
دو تا سیب یکی ساعت 10 و یکی ساعت 12 =140
نهار :کدوبادمجان با کشک=400
شام:سبزیجات بخارپز
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...
ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 19:12

صبحونه هم سیب زدم
ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 6:16
ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 23:01

منم که روبدو ای وی نشستم و حس هیچکاری ندارم
کالری امروز:
صبحانه یه بشقاب حلیم خوردم250
نهار مهمون بودم و 600 کالری
شامم هنوز نخوردیم
فردا شروع رژیم کنترلیمه توکل بخدا
تو این مدت خیلیا بهم گفتن وررری گووود خیلی خوب لاغر کردی
خوشحالم
خیلی خوشحالم
و ادامه میدم
من میییییی تونممممم
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 10:39
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 22:01

صبحانه خوراک لوبیا +دو کف دست سنگک=400
نهار:پلو300+قیمه300=600
شام:مهمون بودم گند زدم600
====
1400
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 4:03

نهار:
شام:
ورزش:
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 4:03
=300میانوعده نون قندی+چای
واقعانباید میخوردم چون کاملا احساس سیری داشتم اما انگار حرص و ولع خوردن از اراده نخوردنم قوی تره=200
نهار:
شام:
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...
ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 9:49
میانوعده چای
====
جوانه گندم درست کردم بخاطر خواص زیادش داریم باهمسری به بدن میزنیم صبح و شب
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 7:43
صبحانه 4ساقه طلایی+چای و دمنوش =300
نهار:
شام:
همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...
ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 12:40