همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)

خرید بک لینک
امروز آخرین روز مهرماهه

دلم برایه مهر تنگ میشششششه همیشه کلی حس خوب تو این ماه دارم

الان با همسرخان بحثم شد... ایشششش به این مردا

امروز صبحانه و نهارم یکی شد و شام هم غذایه رژیمی کدو بادمجان بدون نون و فقط یه ق پلو خوردم.

راضیم از خودم.

چالش سه روز بدون نان و برنج

برنامه فردام:

صبحانه:عدسی250

دو تا سیب یکی ساعت 10 و یکی ساعت 12 =140

نهار :کدوبادمجان با کشک=400

شام:سبزیجات بخارپز

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 19:12

امروز یکساعت پیاده روی کردم

صبحونه هم سیب زدم

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 6:16

روز اول: روز میوه تمام میوه ها بجز موز آزادن.میوهایی مثل طالبی و هندونه البته از همه بهترن و اگر تمام روز رو به خوردن طالبی محدود کنید همین روز اول 3 پوند کم میکنید(3 پوند مساوی 1.36 کیلوگرم هستش)روز دوم: روز سبزیجات امروز صبحتون رو با یه سیب زمینی پخته شروع کنید(میتونید یه قاشق چایخوری کره با سیبزمینیتون بخورید)("ولی من میگم طول رژیم بیخیال کره شید فوقش یه قاشق روغن زیتون بخورید") و در طول روز همه سبزیجات از هر نوعی در هر مقدار که میخواید ، پخته یا خام آزاد هست.روز سوم: روز سبزیجات و میوه امروز هر چقدر میخواید سبزیجات و میوه بخورید ولی موز و سیب زمینیو بیخی همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 23:01

الان غروبه جمعه است و همسری جون داره خرخر میکنه و خوابه

منم که روبدو ای وی نشستم و حس هیچکاری ندارم

کالری امروز:

صبحانه یه بشقاب حلیم خوردم250

نهار مهمون بودم و 600 کالری

شامم هنوز نخوردیم

فردا شروع رژیم کنترلیمه توکل بخدا

تو این مدت خیلیا بهم گفتن وررری گووود خیلی خوب لاغر کردی

خوشحالم

خیلی خوشحالم

و ادامه میدم

من میییییی تونممممم

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 10:39

تو این دو روز کلی پیاده روی داشتم و کلی پاهام درد گرفته زیاده روی نکردم.شنبه رژیم کنترلیمو شروع میکنم و وزن کشی رو همون روز انجام میدم

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 22:01

پیاده روی اول صبح 1.5 ساعت

صبحانه خوراک لوبیا +دو کف دست سنگک=400

نهار:پلو300+قیمه300=600

شام:مهمون بودم گند زدم600

====

1400

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 4:03

صبحانه :تنبیهی دیروز و تنبلی امروز دست به دست هم دادن امروز فقط 3 تا بسکویت پتی بور با چای خوردم

نهار:

شام:

ورزش:

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 4:03

صبحانه خوراک لوبیا =300

میانوعده نون قندی+چای واقعانباید میخوردم چون کاملا احساس سیری داشتم اما انگار حرص و ولع خوردن از اراده نخوردنم قوی تره=200

نهار:

شام:

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 9:49

صبحانه سنگک+پنیر کم نمک+عسل=500

میانوعده چای

====

جوانه گندم درست کردم بخاطر خواص زیادش داریم باهمسری به بدن میزنیم صبح و شب

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 7:43

ناشنا یه ق غذاخوری جوانه گندم

صبحانه 4ساقه طلایی+چای و دمنوش =300

نهار:

شام:

همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...)...

ما را در سایت همه ی اهداف من (لاغری+آشپزی+سلامتی+...) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 12:40

صفحه بندی